Direktlänk till inlägg 11 maj 2008
Jahapp, va ska jag skriva om?
Orsaken till att jag bytte från webblogg till den här är för att jag inte gillar stilarna på webblogg :P och jag orkar inte sitta och ändra om sidan med htmlkoder som jag knappt förstår mig på.
Jag har ingen aning om vad jag ska skriva, det är ju inte precis intressant att läsa vad folk har gjort under dagen eller?
Jag har permanentat håret idag, och sedan lyssnat på musik, det är vad jag har gjort.
Man kanske ska försöka blanda in lite åsikter och intressantare saker att skriva om ,, men vad?
Vad tycker ni är intressant att läsa om?
Vad vill ni läsa för blogg?
Glad för svar^^
Ciao
Det blev en ny blogg ändå, ännu kortare namn än nu ;> http://jossnn.blogg.se Hoppas att ni kära läsare fortsätter följa min väldigt intressanta och händelserika blogg x'd Haha ;> ...
Funderar på att skapa en ny blogg (för 3e gången)Borde jag göra en ny blogg på blogg.se där halva Sveriges bloggare har sin blogg och flytta över mina inlägg härifrån och från webblogg dit?Eller ska jag helt enkelt ha kvar den här bloggen? Med bloggn...
Städade ur torkskåp idag, och kom på vad man ska använda torkskåp till. 1. Som instrument, bara ta en ring lr nåt och slå på hängarna så kan vi starta en torkskåps-orkester. 2. Att gömma sig i, som alla barn någon gång har gjort, skitbra ställe ju!...
Vad behöver man när man ska tälta?Gör en liten packningslista ;) 1. Tält, utan tält blire ju ingen tältning utan bara en natt under bar himmel, vilket också kan vara mys om de inte är myggigt ofc. 2. Sovsäck och liggunderlag, så man har nåt att sova ...
Kids Kids Kids På dagis finns det flera olika typer av barn och jag tänkte passa på att beskriva några olika sorter.. Enjoy! Cute Kid Den söta ungen som man gärna skulle ta med sig hem, (den) är über-söt helt enkelt! Charmtrollet De charmig un...
Må | Ti | On | To | Fr | Lö | Sö | |||
1 |
2 |
3 |
4 |
||||||
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 | |||
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 | |||
19 | 20 |
21 |
22 |
23 | 24 |
25 |
|||
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |
||||
|